مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-12اقتصادي

اجرای پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خراسان شمالی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اجرای پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس حوزه فناوری، موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اجرای پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس حوزه فناوری، موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بهزادفر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی، 21 آبان ماه در کارگروه اقتصادی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه نرخ جمعیت روستایی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، اظهار کرد: سهم روستا در اقتصاد در حال کاهش است و این مسائل موجب افزایش حاشیه نشینی شهرها و مهاجرت روستاییان به شهر می شود که مشکلات بسیاری را ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه تعریف پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس در مناطق روستایی اهمیت بسیاری دارد، اضافه کرد: این پروژه ها، سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد و باید بسترسازی مناسب برای این حوزه انجام شود.

بهزادفر با تأکید براینکه خراسان شمالی ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس دارد، افزود: 50 درصد جمعیت خراسان شمالی را جمعیت روستایی تشکیل می دهد و از طرفی شاهد ضعف سرمایه گذاری در روستاها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خراسان شمالی

اجرای پروژه های اقتصادی کوچک مقیاس و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خراسان شمالی