مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-12ورزشي

هشدار برای تیم های گیلانی در منطقه سقوط به لیگ دو


دو تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در لیگ یک حال و روز خوبی ندارند و در منطقه سقوط لیگ دسته یک حضور دارند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در ادامه رقابت های لیگ یک و از هفته سیزدهم هشت بازی برگزار خواهد شد که 2 تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این رقابت ها حضور دارند.

در ادامه به وضعیت تیم های گیلانی شهرداری آستارا و چوکا تالش و رقبایشان در لیگ دسته یک فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

متأسفانه دو تیم شهرداری آستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در لیگ یک حال و روز خوبی ندارند و در منطقه سقوط لیگ دسته یک حضور دارند.

شهرداری همدان – شهرداری آستارا شهرداری چی ها در هفته سیزدهم به هم رسیدند؛ جایی که شاگردان جمشیدیان باید در خانه پذیرای تیم پیروز قربانی باشند.

شهرداری همدان که پنج دیدار از شش مسابقه خانگی خود در این فصل را با برد به پایان رسانده، همه ابزار های لازم برای ثبت یک برد دیگر را در اختیار دارد.

تیم دونده ای که شاید کم موقعیت ایجاد کند، اما به خوبی بحره بردن از همین تک موقعیت ها را بلد است و می تواند با شکست حریف بحران زده خود تغییرات مهمی در این تیم ایجاد کند.

پیروز قربانی هم ظاهراً بیشتر از دوران بازیگری، حواشی و درگیری در قامت سرمربی را می پسندد و به جای تمرکز روی مسائل فنی بیشتر به عشق حواش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای تیم های گیلانی در منطقه سقوط به لیگ دو

هشدار برای تیم های گیلانی در منطقه سقوط به لیگ دو