مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-12سياسي

شبکه سرمایه گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تشکیل می شود


پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای تشکیل و توسعه شبکه سرمایه گذاران اقدام به جذب سرمایه گذار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، علی اسدی رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: تشکیل شبکه سرمایه گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف حمایت مالی از طرح ها و ایده های نوآورانه در کسب وکارهای نوپا برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با اشاره به صدور فراخوان جذب عضو در شبکه سرمایه گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از روز چهارشنبه 18 آبان ماه 1401، اظهار داشت: افراد حقیقی، شرکت های حقوقی، موسسه ها، سازمان ها و صندوق های مالی مخاطبین این فراخوان هستند.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: مهلت مخاطبین فراخوان برای ثبت نام در شبکه سرمایه گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا 7 دی ماه 1401 ادامه دارد و سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی می توانند از طریق دو درگاه جداگانه که در پایگاه رسمی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پیش بینی شده است، نسبت به ثبت نام در این شبکه اقدام کنند.

اسدی درباره اهمیت سرمایه گذاری در زیست بوم کارآفرینی گفت: طرح ها و ایده های نوآورانه و کسب وکارهای دانش بنیان، نقش اساسی در ایجاد نوآوری، اشتغال و افزایش مزیت رقابتی کشورها دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سرمایه گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تشکیل می شود

شبکه سرمایه گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تشکیل می شود