مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-12دانش

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به امضای رییس مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم و رییس دانشگاه بیرجند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شد.

سودمند افشار رییس مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم برگزاری کنفرانس بین المللی تلسی را در دانشگاه بیرجند عامل تأثیرات فراوان در این رشته دانست و ادامه داد: وجود این تعداد دانشجو و عضو هیئت علمی در دانشگاه بیرجند از نقاط قوت دانشگاه است.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده در دانشگاه بیرجند، به پیشینه مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم پرداخت و افزود: عمومی سازی نشر دانشگاهی سیاست مرکز نشر است.

سودمند افشار در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات این مرکز شامل؛ بین المللی سازی مرکز و تولید محتوا با همکاری اساتید شاخص اشاره کرد و بیان داشت: مرکز نوآوری دانش در مرکز نشر در برگزاری استارت آپ ها و نشر الکترونیک و فناوری های جدید فعال است.

وی با برشمردن راهکارهای بالابردن رتبه نشریات، گفت: مرکز نشر درباره چاپ و نشر الکترونیک قدم های بسیار خوبی برداشته است که در این باره نرم افزار یادینا برای محتوا و نشر الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بیرجند و مرکز نشر دانشگاهی وزارت علوم