مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-12سياسي

هدف گذاری کمیته امداد برای احداث 2 هزار مسکن مددجویی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: با توجه به هدف گذاری انجام شده، تا پایان سال 2 هزار واحد مسکنی را برای مددجویان این مجموعه احداث خواهیم کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جلال شیخ پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هدف گذاری انجام شده، تا پایان سال 2 هزار واحد مسکنی را برای مددجویان کمیته امداد احداث خواهیم کرد .

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، تاکنون عملیات ساخت 300 واحد مسکونی به پایان رسید و با حضور رییس کمیته امداد به مددجویان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه بخشی از ساخت وسازها اقدام مشترک امداد و بنیاد علوی است، افزود: بخشی نیز با سپاه استان عملیاتی نی شود و تعدادی واحد نیز توسط مجموعه کمیته امداد ساخته خواهد شد.

شیخ پور، ساخت مسکن برای مددجویان را اولویت کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: ساخت و ساز به نحو جامع و کامل با اولویت مناطق محروم روستایی از مهمترین اهداف مجموعه امداد است.

وی بیان داشت: برای مددجویان شهری نیز دنبال این هستیم که از طریق نهضت ملی عملیات احداث مسکن را اجرایی کنیم، چنانچه زمین در اختیار امداد گذاشته شود، حدود 200 مسکن شهری را برای مددجویان خواهیم ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری کمیته امداد برای احداث 2 هزار مسکن مددجویی

هدف گذاری کمیته امداد برای احداث 2 هزار مسکن مددجویی