مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-12سياسي

در آموزش وپرورش دهدشت چه خبر است؟ معلمانی که الفبای نوشتن را بلد نیستند!


ورود معلمانی ناتوان در بدنه آموزش وپرورش دهدشت مهم ترین مسئله مطرح شده در جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه بود که این استخدام های بی رویه آسیب بر پیکره این نهاد مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع آسیب های اجتماعی در مدارس، اظهار کرد: باید عالم به زمانه باشیم و نسبت به موقعیتی که در آن هستیم تصمیم گیری کنیم و اگر این را نپذیریم دچار خسران می شویم.

رییس شورای فرهنگ عمومی با بیان این که نباید مباحث تقابلی باشند گفت: به برکت انقلاب بر سفره انقلاب نشسته ایم و کسی که نقد دلسوزانه دارد دشمن نیست.

  وی شبیخون فرهنگی دشمن علیه جوانان ما را یادآور شد و تصریح کرد: آموزش وپرورش معلم متخصص می خواهد، متاسفانه افراد ناتوانی وارد بدنه این نهاد مهم شدند که فاقد توانایی لازم هستند.

حجت الاسلام وحدانی فر گفت: در سال های گذشته هر کسی ناچاراً دنبال اشتغال بود می گفتند مربی پرورشی شود که در سایه این بی توجهی ها الان ماحصل آن بچه های کف خیابان هستند.

وی با بیان این که متاسفانه برخی نظام اسلامی بازی و ذهن دانش آموز را مخدوش می کنند خطاب به مدیر آموزش وپرورش شهرستان گفت: شما باید معلمان را مکلف به اجرای قانون کنید و تذکر قانونی خود را انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آموزش وپرورش دهدشت چه خبر است؟ معلمانی که الفبای نوشتن را بلد نیستند!

در آموزش وپرورش دهدشت چه خبر است؟ معلمانی که الفبای نوشتن را بلد نیستند!