مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-12اجتماعي

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است


امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس های درس به معنی فراخوان دانش آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه اتمام کار ساخت مدرسه، آغاز حیات تعلیم و تربیت است، گفت: فضاهای آموزشی که تأثیر مثبتی در آموزش و یادگیری دانش آموزان دارند؛ علاوه بر مقاوم بودن در برابر حوادث غیرمترقبه باید به بهترین وسایل کمک آموزشی مجهز باشند.

حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس های درس به معنی فراخوان دانش آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.

وی آموزش و پرورش را بارزترین نمود سرمایه گذاری نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه ها با نقش آفرینی این نهاد مقدس محقق شدنی بوده و باید اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش کرد.

امام جمعه تبریز، نوسازی مدارس را از ضرورت های کشور اعلام کرد و گفت: توجه به طراحی داخلی و متناسب سازی فضای آموزشی با مقطع تحصیلی دانش آموزان و روحیه آنها باید در نوسازی و بهسازی مدارس مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است