مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-12فرهنگي

«اقیانوس آرام» رونمایی می شود


همزمان با برگزاری مراسم گرامی داشت سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی و سالگرد رحلت علامه محمد حسین طباطبایی،از کتاب «اقیانوس آرام» در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می شود.

- همزمان با برگزاری مراسم گرامی داشت سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی و سالگرد رحلت علامه محمد حسین طباطبایی،از کتاب اقیانوس آرام در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقیانوس آرام به قلم محمدعلی عباسی اقدم اولین دفتر از مجموعه قله ها به آسمان نزدیک ترند است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و سیره علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر شده است.

مراسم رونمایی این کتاب سه شنبه 24 آبان همزمان با سالروز وفات علامه طباطبایی در خانه کتاب و ادبیات با حضور دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، نویسنده و استاد فلسفه و عرفان اسلامی برگزار خواهد شد.

کتاب اقیانوس آرام سرکی کوتاه به زوایای پیدا و پنهان زندگی علامه سیدمحمد طباطبایی است.

مردی که با ورود به حوزه علمیه قم این حوزه را به تحرک و پویایی واداشت و با نگارش تفسیر وزین المیزان فصل نویی در حوزه تفسیر قرآن کریم رقم زد.

این فیلسوف برجسته و حکیم وارسته علم و عمل را به هم آمیخت و در کنار خلق شاهکار المیزان در تهذیب نفس نیز به قله های رفیع و سترگی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اقیانوس آرام» رونمایی می شود

«اقیانوس آرام» رونمایی می شود