مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 23:402022-11-11اجتماعي

ترمیم 153000 متر مربع جاده های خراسان جنوبی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال 153 هزار متر مربع از جاده های مواصلاتی استان لکه گیری و آسفالت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات های لکه گیری و آسفالت محورهای اصلی، فرعی و روستایی زیادی از ابتدای امسال توسط این اداره کل انجام شده است.

وی افزود: حفظ و نگهداری راه های ارتباطی و مواصلاتی خراسان جنوبی در جهت بالا بردن ایمنی راه ها از اولویت های کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که ما به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن مواجه هستیم خرابی سطح رویه راه ها است که اختلاف دما در فصول مختلف و بعضا شبانه روزموجب تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شده است.

جلالزاده یادآور شد: به منظور رفع این مشکل هر ساله به شکل مستمر در طول سال اقداماتی از جمله انواع روکشهای آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می شود تا ضمن بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر نیز جلوگیری گردد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال عملیات لکه گیری  به مساحت 153 هزار متر مربع در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم 153000 متر مربع جاده های خراسان جنوبی

ترمیم 153000 متر مربع جاده های خراسان جنوبی