مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-11سياسي

راه اندازی جنگ شناختی به دلیل ناتوانی دشمن در جنگ نظامی است


امام جمعه بجنورد با اشاره به ناامیدی دشمن از رویارویی با ایران در جنگ نظامی، گفت: راه اندازی جنگ شناختی به علت قطع امید دشمن از پیروزی در جنگ نظامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خداوند نسبت به بندگان خود مهربان است و می خواهد با پند و موعظه، مسیر سعادت را به ما نشان دهد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام در راه رسیدن به اهداف خود به هیچ حدی اکتفا نمی کنند تا اینکه شما را دقیقاً مانند خود کنند، گفت: رسیدن به اوج با عمل به قرآن رقم می خورد.

وی در ادامه به اغتشاشات اخیر اشاره داشت و افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب اغتشاشگران که شامل برنامه ریزان و رهبری کنندگان میدان بودند، ایرانی نیستند.

حجت الاسلام نوری به تشریح این موضوع پرداخت و گفت: برنامه ریزی این اقدامات در اتاق های فکر خارج رقم خورد؛ لذا برنامه ریزان اغتشاشات ایرانی نبودند؛ البته عده ای خود فروخته و خائن به مردم مانند منافقان جزو این دسته بودند.

امام جمعه بجنورد رهبری و هدایت اغتشاشات در ایران را نیز کار غیر ایرانی ها دانست و بیان کرد: مگر می شود یک ایرانی به اموال مردم و کشور خسارت بزند؟ کدام ایرانی حاضر به آسیب رساندن به هم کشوری خود است؟ وی افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی جنگ شناختی به دلیل ناتوانی دشمن در جنگ نظامی است

راه اندازی جنگ شناختی به دلیل ناتوانی دشمن در جنگ نظامی است