مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-11اجتماعي

اجرای طرح کلاس درس با حضور 122 هزار دانش آموز ابتدایی در اصفهان


معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اعلام کرد: طرح کلاس درس پس از سه سال، امسال نیز قرار است با حضور 122 هزار دانش آموز در مدارس ابتدایی اصفهان اجرا شود.

- ایسنا/اصفهان معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اعلام کرد: طرح کلاس درس پس از سه سال، امسال نیز قرار است با حضور 122 هزار دانش آموز در مدارس ابتدایی اصفهان اجرا شود.

سعید امامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح کلاس درس در چندسال اخیر در اصفهان، اظهار کرد: این طرح با مشارکت شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح کلاس درس امروز یک دوره ضمن خدمت برای معلمان کلاس اول و ششم ابتدایی در حال برگزاری است، گفت: یکصد معلم از نواحی مختلف در این دوره حضور پیدا کرده و به عنوان مدرس میانی در کارگاه ها شرکت می کنند.

معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: این معلمان در دو گروه کلاس اول و ششم ابتدایی با مولفان کتاب های کلاس درس از صبح تا بعد از ظهر در 3 کارگاه برنامه و گپ و گفت دارند و روش های برخورد، مواجه و تدریس این کتاب را آموزش می بینند، سپس در نواحی خودشان به معلمان دیگری که قرار است این کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کلاس درس با حضور 122 هزار دانش آموز ابتدایی در اصفهان

اجرای طرح کلاس درس با حضور 122 هزار دانش آموز ابتدایی در اصفهان