مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-11سياسي

جمهوری اسلامی اسب خود را علیه غرب زین کرده است


امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه اگر اهل کتاب و کتاب خوانی باشیم، فضای مجازی نمی تواند سر ما کلاه بگذارد، گفت: فرهنگ کتاب هدیه دادن بین مردم بسیار ضعیف است؛ - باید به زوج های جوان کتاب هدیه دهیم.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه 20 آبان ماه در ملایر با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی، اظهار کرد: هر چه آمار سرانه کتاب خوانی در کشور بیشتر باشد به همان اندازه علم و آگاهی مردم بیشتر می شود.

وی ادامه داد: هر کس بدون حُب و بغض و جبهه گیری پای قضاوت تاریخ بنشیند، می بیند تاریخ جمهوری اسلامی قابل مقایسه با هیچ یک از حکومت های قبل نیست.

برقراری با اشاره به لزوم رواج و تقویت فرهنگ کتاب خوانی بین دانش آموزان، تصریح کرد: اگر اهل کتاب خوانی باشیم، متوجه می شویم که بعضی از اخبار فضای مجازی سیاه نمایی است.

وی با تأکید بر اینکه با فکر ناب می توان مقابل دشمن ایستاد چرا که سرمایه بزرگ هر کشور فکر ناب و توحیدی آن است، گفت: با رواج فرهنگ کتاب خوانی، می توان با زندگینامه بسیاری از شهدا آشنا شد و آنها را الگوی زندگی خود قرار داد.

برقراری با بیان اینکه زندگینامه شهدا درسنامه ای برای نسل جوان است، افزود: جوان امروز ما به جای الگو قرار دادن امثال سلبریتی هایی که مهره و بازیچه غرب شدند، این شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی اسب خود را علیه غرب زین کرده است

جمهوری اسلامی اسب خود را علیه غرب زین کرده است