مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-11دانش

بودجه کافی برای آموزش و پرورش و آموزش عالی جزو اولویت دارترین ها باشد


مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: همواره مدافع این موضوع بوده ام که بودجه کافی برای آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی کشور، - مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: بودجه کافی برای آموزش و پرورش و آموزش عالی جزو اولویت دارترین ها باشد ایسنا/لرستان مدیر حوزه های علمیه کشور و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: همواره مدافع این موضوع بوده ام که بودجه کافی برای آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی کشور، بایستی جزو اولویت دارترین ها باشد.

آیت الله علیرضا اعرافی، در نشست هم اندیشی دانشگاهیان لرستان، با موضوع چالش های فراروی دانشگاه ها و نقش حوزه های علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در رفع آن ها که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای نظام علمی کشور، بدون نگاه مبتنی بر محاسبه سود و زیان، باید هزینه کرد.

آیت الله اعرافی، تصریح کرد: راز پیشرفت همه ما این است که به دو چیز مجهز باشیم؛ یکی غم و دیگری نگرانی، غم نسبت به گذشته و نگرانی نسبت به آینده.

وی بیان کرد: هر شخصی در هر جایگاه شغلی که هست پیش نخواهد رفت و پیشرفت نمی کند مگر آنکه نگاهی از نوع ارزیابی به گذشته داشته باشد و کاستی ها را مهم بشمارد و نگاه به آینده داشته باشد برای اینکه به خوبی برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه کافی برای آموزش و پرورش و آموزش عالی جزو اولویت دارترین ها باشد

بودجه کافی برای آموزش و پرورش و آموزش عالی جزو اولویت دارترین ها باشد