مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-11ورزشي

هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در قائمشهر


دیدار برگشت هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام(ره) در گروه A در سالن امامعلی حبیبی شهر قائمشهر برگزار شد.

- ایسنا/مازندران دیدار برگشت هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام(ره) در گروه A در سالن امامعلی حبیبی شهر قائمشهر برگزار شد.

دیدار برگشت رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد در هفته چهارم با پیروزی تیم کشتی انبوه سازان هوتن مقابل پتروپالایش بلیش تاکستان همراه شد.

در این دیدار تیم انبوه سازان هوتن با نتیجه پنج بر پنج و امتیاز مثبت 20 بر 19 مقابل تیم پتروپالایش بلیش تاکستان به برتری رسید.

این دیدار در گروه A عصر پنجشنبه 19 آبان ماه در سالن امامعلی حبیبی شهر قائمشهر برگزار شد.

نکته جالب این دیدار استفاده نکردن تیم پتروپالایش از هیچ کدام از ملی پوشانش بود؛ این تیم علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع را در اختیار دارد.

تیم هوتن هم که با امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور به عنوان ملی پوش قرارداد بسته است، از نخودی و قاسم پور در ترکیبش استفاده کرد که نخودی مقابل مصطفی قیاسی تن به شکست داد، اما قاسم پور، احمد بذری را از پیش رو برداشت.

از نتایج جالب این رقابت هم می توان به دیدار هیجان انگیز عزت اکبری و علیرضا کریمی که سال گذشته دو مدعی وزن 86 کیلوگرم در کنار حسن یزدانی محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در قائمشهر

هفته چهارم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در قائمشهر