مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-11سياسي

اغتشاشگران اگر اسلحه به دست بگیرند گور خودشان را کنده اند


در صورت که اغتشاشگران اسلحه به دست بگیرند گور خودشان را کنده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر اظهار کرد: نمی توان از فرمان خدا سرپیچی کرد و فرمان شیطان را بر فرمان خدا ترجیح داد در حالیکه برخی ها ذهن و گوششان متوجه فرمان غربی ها و فلان آدم غربی و دشمن ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداوند بهتر از هر شخص دیگری می داند خیر و صلاح زن در چیست در حالیکه برخی ها به دلخواه غربی ها برای زن ایرانی نسخه می پیچند.

حسینی با بیان اینکه برای تعریف آزادی باید انسان را قبل از هر چیز تعریف کرد یادآور شد: هیچ کس بهتر از خدا انسان را نمی شناسند خداوند می داند که خیر و صلاح انسان در چیست.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه اظهارات خود در جمع نمازگزاران جمعه این هفته به رونمایی موشک بالستیک هایپرسونیک ایرانی اشاره کرد و گفت: موشکی است که همه سپرهای دفاع موشکی را عبور می کند و سرعت آن غیر قابل تصور است و ما اکنون تکنولوژی یک اسلحه دارد هیچ گاه آن را علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده نکردند اما اغتشاشگران بدانند که در صورتی اسلحه به دست بگیرند کار خودشان را تمام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشگران اگر اسلحه به دست بگیرند گور خودشان را کنده اند

اغتشاشگران اگر اسلحه به دست بگیرند گور خودشان را کنده اند