مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-11سياسي

سردار جوانی: دشمن از طریق سوریه سازی، به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود


معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن تأثیرگذاری بر مذاکرات است، گفت: دشمن از طریق سوریه سازی به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار از جمله نقاط قوتی بود که دشمن در برابر آن تلاش کرد با ایجاد اعتراض و عبور از آن به سمت اغتشاش و در نهایت جنگ ترکیبی بتوانند اهداف خود را دنبال کنند.

در اغتشاشات اخیر دشمنان مبتنی بر اتاق فکر و هدایت واحد وارد میدان شدند جوانی اضافه کرد: در این قضیه مانند جنگ احزاب، دشمنان مبتنی بر اتاق فکر و هدایت واحد وارد میدان شدند تا در جنگ شناختی با تمرکز بر تلقین روایت های نادرست، نسبت به صداقت مسوولان، نظام، انصاف و حقوق مردم تردید ایجاد کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به برخورد قانونی پلیس امنیت اخلاقی در ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه در حادثه فوت یک خانم در تهران، افزود: در این مسأله 2 روایت وجود داشت که در روایت اول این فرد با ضرب و شتم فوت شده و در روایت دوم مبتنی بر سوابق بیماری این خانم که لازم بود مسأله از جوانب مختلف بررسی و پس از بررسی کامل اطلاع رسانی شود ولی روایت اول در همان ساعات اولیه اتفاق توسط جبهه رسانه های دشمن به ترند اول تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جوانی: دشمن از طریق سوریه سازی، به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود

سردار جوانی: دشمن از طریق سوریه سازی، به دنبال امتیاز گرفتن در مذاکرات بود