مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-11اقتصادي

مرکز آموزش های تخصصی نفت و گاز در قشم ایجاد می شود


تفاهم نامه همکاری ایجاد مرکز آموزش های تخصصی نفت و گاز در منطقه آزاد قشم فی مابین مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت ( OICO ) امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم نامه همکاری ایجاد مرکز آموزش های تخصصی نفت و گاز در منطقه آزاد قشم فی مابین مرکز بین المللی رشد قشم و شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت ( OICO ) امضاء شد.

تاسیس مراکز آموزشی تعمیر تجهیزات نفت و گاز، ارتقای دانش فنی و عملی نیروهای بومی جزیره، بومی سازی و انتقال فناوری های جدید در صنایع گاز از جمله مهمترین اهداف این تفاهم نامه هستند.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: منطقه آزاد قشم به دلیل برخورداری از موقعیت ویژه سوق الجیشی و دارا بودن میادین نفت و گاز نقش ممتازی برای حوزه انرژی کشور و مناطق آزاد برعهده دارد و در آینده ای نزدیک به هاب انرژی منطقه تبدیل می شود.

مختار گرشاسبی ادامه داد: 2 هزار و 600 هکتار زمین در ساحل جنوبی جزیره برای استقرار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جانمایی شده و تا کنون برای 6 مجتمع پتروشیمی، 2 مجتمع گازی و 2 مجتمع نفتی مجوز اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش های تخصصی نفت و گاز در قشم ایجاد می شود

مرکز آموزش های تخصصی نفت و گاز در قشم ایجاد می شود