مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-11اجتماعي

اطلس آلودگی منابع آب در آذربایجان غربی تهیه می شود


مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از تهیه اطلس آلودگی منابع آب در استان خبرداد و گفت: در این راستا 1280 مورد پیگیری، - کنترل و شناسایی واحد آلاینده منابع آب در استان انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای استان، مرتضی قلی زاده با اشاره به 50 مورد تعیین حرایم کیفی منابع آب سطحی، زیرزمینی و تالابهای استان در خصوص استقرار کاربری در استان گفت: در این مدت 10 مورد بررسی طرح ارزیابی زیست محیطی طرحهای شرکت آب منطقه ای و دیگر موارد ارائه شده به اداره کل حفاظت محیط زیست استان صورت گرفته است.

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی، ارائه نظر در خصوص محلهای دفن پسماند در استان از جمله محل دفن پسماند در شهر آواجیق، شوط و پاسخ دهی به درخواستهای واصله از طریق سامانه 111 و ملاقاتهای مردمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان را بخشی از اقدامات این دفتر در سالجاری عنوان کرد.

قلی زاده با اشاره به پیگیری، تکمیل و ارسال چک لیستهای پایش کیفی سدهای آب شرب (7سد در حال بهره برداری) به صورت ماهانه، 3 ماهه و 6 ماهه در استان، گفت: تدوین سند پایش کیفی رودخانه مرزی ارس و حوضه آبریز زرینه رود با همکاری کارگروه های مربوطه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلس آلودگی منابع آب در آذربایجان غربی تهیه می شود

اطلس آلودگی منابع آب در آذربایجان غربی تهیه می شود