مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-11سياسي

کشاورزی غیرصنعتی جزء نظام مسائل شهرستان اردبیل است


متاسفانه در اردبیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی تعریف نشده و کشاورزی غیرصنعتی هنوز جزء نظام مسائل این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحمد اعتماد اعجازی در همایش دومین سال آغاز طرح جهش تولید دیمزارهای استان اردبیل اظهار کرد: بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم بسته های تحولی ارائه شده که از بین آنها سه رویکرد بسیار مهم و اساسی است.

وی رویکرد مبارزه با فساد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: تعدد بخشنامه ها، دستورالعمل ها و قوانین بازدارنده باید جای خود را به شفافیت امور اجرایی دهد تا جلوی فساد گرفته شده و بازدارندگی را در این حوزه شاهد باشیم.

فرماندار اردبیل گفت: توزیع عادلانه امکانات در کشور نیز از دیگر مطالبات به حق مردم است که در دولت سیزدهم سعی بر توزیع امکانات است تا استان های عقب مانده از شاخص های توسعه به پیشرفت مطلوب دست یابند.

اعتماد اعجازی سرانه درآمد مردم را در اردبیل کمتر از متوسط کشوری اعلام کرد و افزود: هرچند اردبیل از سابقه تاریخی و تمدنی برخوردار است اما مردم این شهر از امکانات زیرساختی بی بهره مانده اند در حالی که دولت سیزدهم تصمیم گرفته تا توزیع عادلانه امکانات را داشته باشد.

وی رویکرد سوم دولت را توجه به پیشرفت و اعتلای شاخص های اقتصادی اعلام و تصریح کرد: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری با پیام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی غیرصنعتی جزء نظام مسائل شهرستان اردبیل است

کشاورزی غیرصنعتی جزء نظام مسائل شهرستان اردبیل است