مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-11اجتماعي

26 اکیپ در طرح راهداری زمستانه گلستان فعال هستند


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 370 نفر به صورت مستقیم در طرح راهداری زمستانی گلستان فعالیت داشته که در قالب 26 اکیپ به کاربران خدمات می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا بیکی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مجموعه عوامل ستادی و شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با شروع اولین بارش های پاییزی در سه هزار و 600 کیلومتر از راه های استان حضور داشته و با اجرای طرح راهداری ضربتی به ایمن سازی و روان سازی ترافیک ها می پردازند.

به گفته معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان طبق سنوات گذشته برنامه ریزی های لازم برای شناسایی و استقرار دستگاه ها و ماشین آلات راهداری در گلوگاه ها انجام شده است.

وی افزود: پیش بینی 10 هزار تن شن و نمک هم دیده شده که نیمی از آنها در انبارها و سوله های استان ذخیره سازی شده است و بقیه در صورت نیاز به صورت مرحله ای تامین خواهد شد.

بیکی گفت: 370 نفر به صورت مستقیم در طرح راهداری زمستانی فعالیت داشته که در قالب 26 اکیپ به کاربران خدمات می دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: 147 ناوگان اعم از 36 دستگاه سبک، 57 نیمه سنگین و 54 سنگین در طرح شرکت داشته و 21 دستگاه از این ناوگان، دستگاه های مکانیزه خاص راهداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 اکیپ در طرح راهداری زمستانه گلستان فعال هستند

26 اکیپ در طرح راهداری زمستانه گلستان فعال هستند