مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-11اقتصادي

پذیرش طرح های فناورانه برای تولید محصولات با ارزش از پسماندهای صنعت کاغذسازی


با انتشار فراخوانی از فناوران درخواست شده است تا برای تولید محصولات با ارزش از پسماند فرآیند تولید محصولات کاغذی ایده های فناورانه خود را ارائه دهند.

- با انتشار فراخوانی از فناوران درخواست شده است تا برای تولید محصولات با ارزش از پسماند فرآیند تولید محصولات کاغذی ایده های فناورانه خود را ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، فراخوان طرح برای شناسایی طرح تولید محصولات با ارزش از پسماند فرآیند تولید محصولات کاغذی (اسلج) منتشر شد و علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند حداکثر تا 5 آذرماه طرح مفهومی خود را در چارچوبی که تعیین شده، مدون و سپس از طریق سامانه به صورت آنلاین ثبت کنند.

صنعت کاغذ، به عنوان یکی از صنایع استراتژیک در سطح دنیا است که مقادیر بالایی از انرژی، مواد شیمیایی، پسماند جامد و فاضلاب از خود بر جای می گذارد و در این میان مدیریت بهینه پسماند خمیر اسلج حاصل از فرایند تولید خمیر کاغذ در سال های آینده بیشتر نگران کننده خواهد بود و با افزایش تولید و افزایش هزینه های مالی و مقررات زیست محیطی کنترل پسماندها اهمیت بیشتری نیز خواهد یافت.

اسلج از جمله مواد اصلی ایجاد شده در نتیجه فرایند کاغذسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش طرح های فناورانه برای تولید محصولات با ارزش از پسماندهای صنعت کاغذسازی

پذیرش طرح های فناورانه برای تولید محصولات با ارزش از پسماندهای صنعت کاغذسازی