مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 23:302022-11-10ورزشي

«مرتضی عربی» سکاندار هیات کبدی شد


مرتضی عربی آیسک با 13 رأی اعضای مجمع عمومی انتخابات رییس هیأت کبدی، سکاندار این هیأت ورزشی خراسان جنوبی برای مدت چهار سال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امروز پنجشنبه با حضور رییس فدراسیون کبدی کشور، مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت کبدی استان برگزار شد.

برای تصدی مسئولیت این هیأت ورزشی که در ماه های گذشته با سرپرست اداره می شد، مرتضی عربی آیسک و علیرضا کاظمی کاندید شده بودند.

مرتضی عربی آیسک با کسب 13 رأی در برابر 11 رأی علیرضا کاظمی از 24 رأی افراد حاضر در این مجمع که حق رأی داشتند، و با اختلاف دو رأی، ریاست هیأت کبدی خراسان جنوبی را برای مدت چهار سال برعهده گرفت.

رییس جدید هیأت کبدی استان که در حال حاضر معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان است، با تاکید بر شفافیت در امور مالی و اجرایی و استفاده از خرد جمعی گفت: ورزشکار نیستم اما با رأی شما این توفیق را پیدا کردم تا در جمع ورزشکاران رشته کبدی استان حضور یابم.

مرتضی عربی یکی از ویژگی های مهم رشته کبدی را آمیختگی آن با فرهنگ غنی خراسان جنوبی اعلام کرد و افزود: برای پذیرفتن این مسئولیت بررسی در زمینه نقاط ضعف و قوت و ظرفیت های موجود در رشته ورزشی کبدی استان انجام داده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرتضی عربی» سکاندار هیات کبدی شد

«مرتضی عربی» سکاندار هیات کبدی شد