مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-10اجتماعي

استقرار هوای پاییزی در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هرچند این روزها جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و روزها شاهد هوایی گرم و ملایم در استان هستیم ولی شب ها سرد و پاییزی است به طوری که در ارتفاعات هوا سردتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگویی، اظهار کرد: هرچند این روزها جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و روزها شاهد هوایی گرم و ملایم در استان هستیم ولی شب ها سرد و پاییزی است به طوری که در ارتفاعات هوا سردتر است.

وی افزود: گرم ترین هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ایزدشهر با 19 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به  بلده با 3درجه سانتی گراد زیر صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روز جمعه شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری در سطح استان  هستیم که گاهی افزایش ابر در آسمان مازندران حاکم است و احتمال رگبار پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

اسدی تصریح کرد: روز شنبه به دلیل عبور موج ناپایدار تراز میانی، انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده در آسمان مازندران باشیم.

وی با اعلام اینکه صبح یک شنبه این موج ناپایدار از آسمان مازندران خارج می شود، یادآور شد: روز یک شنبه تا سه شنبه جو نسبتا پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار هوای پاییزی در آسمان مازندران

استقرار هوای پاییزی در آسمان مازندران