مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-10سياسي

پیشران اقتصاد توجه به تولید است


نماینده مردم قزوین البرز و بیک در مجلس گفت: پیشران اقتصاد توجه به تولید است و قزوین دارای ظرفیت های فناورانه، دانش بنیان، اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی است که می تواند قطب دانش بنیان در کشور باشد.

- لطف الله سیاهکلی در جلسه شورای اداری که شامگاه پنجشنبه 19 آبان 1401 با حضور وزیر اقتصاد برای ساماندهی امور مالیاتی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حوزه تولید مظلوم بوده و تولیدکننده در همه مراحل تنهاست و دولت نیز عوارض و درآمدهای خود را در ابتدای راه برمی دارد در صورتی که نیاز است دولت در مراحل تولید در کنار تولیدکننده باشد و در پایان خط سهم خود را دریافت کند.

وی افزود: پیشران اقتصاد توجه به تولید است و قزوین دارای ظرفیت های فناورانه، دانش بنیان، اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و اجتماعی است که می تواند قطب دانش بنیان در کشور باشد.

نماینده مردم قزوین البرز و بیک در مجلس خاطرنشان کرد: انتظار داریم بخشی از بودجه استان قزوین را به درآمدهای مالیاتی گره بزنید و اگر افزایشی در این زمینه حاصل شد استان از آن بهره مند شود.

وی ادامه داد: مالیات قزوین نسبت به سال گذشته تقریباً 2 برابر شده است اما از نظر هزینه کرد استان قزوین در رده های آخر جدول قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشران اقتصاد توجه به تولید است

پیشران اقتصاد توجه به تولید است