مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 21:302022-11-10ورزشي

استعداد خراسان جنوبی در کبدی / کمک به توسعه این ورزش


کبدی رشته بومی و محلی است که در نقاط مختلف کشور استعدادهای بسیاری در این زمینه وجود دارد و خراسان جنوبی هم از استعداد خوبی در این خصوص برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس اورسجی پنجشنبه شب در مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت کبدی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: فدراسیون کبدی با بهره گیری از هشت استراتژی درصدد است تا تهدیدها و نقاط ضعف را برای توسعه این رشته ورزشی به فرصت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه برنامه محور بودن و استفاده از منابع انسانی متخصص که سرمایه هر سازمانی است، اظهار کرد: برای موفقیت بیش از گذشته باید این موارد مورد توجه قرار گیرد وی افزود: فلسفه حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در مجامع عمومی هیأت های ورزشی این است که از منابع انسانی آنها برای توسعه رشته های ورزشی استفاده شود.

اورسجی با اشاره به اینکه در این راستا با هیأت های ورزشی دانش آموزی و دانشجوی کشور تفاهم نامه های منعقد کرده ایم، خاطر نشان کرد: چند دوره رقابت های کبدی هم با همکاری هیأت های ورزشی کارگری برگزار کرده ایم.

وی تاکید کرد: امروز بیش از گذشته ورزش در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند و با وجود همه دشمنی های که با این ملت می شود، ورزشکاران ما با حضور ارزشمند خود در رقابت های بین المللی، مقام های ارزنده ای را کسب و زمینه شادابی مردم را فراهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعداد خراسان جنوبی در کبدی / کمک به توسعه این ورزش

استعداد خراسان جنوبی در کبدی / کمک به توسعه این ورزش