مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-10سياسي

تبدیل فرودگاه شهدای اراک به پایانه صادراتی بار استان مرکزی


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر بهره برداری از ظرفیت حداکثری فرودگاه شهدای اراک تاکید کرد و گفت: تبدیل فرودگاه شهدای اراک به پایانه صادراتی بار استان مرکزی برای حمل محصولات از مسیر هوایی یکی از برنامه های در دست اجراست.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر بهره برداری از ظرفیت حداکثری فرودگاه شهدای اراک تاکید کرد و گفت: تبدیل فرودگاه شهدای اراک به پایانه صادراتی بار استان مرکزی برای حمل محصولات از مسیر هوایی یکی از برنامه های در دست اجراست.

علی اکبر کریمی پنجشنبه 19 آبانماه 1401 در جریان بازدید از فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه فرودگاه اراک یک ظرفیت اقتصادی در حمل بار و مسافر است، اظهار کرد: با وجود اینکه این فرودگاه مرز بین المللی است و امکان انجام پروازهای باری و مسافری بین المللی در فرودگاه شهدای اراک فراهم است، با وجود زحمات و تلاش هایی که برای تکمیل ظرفیت های زیرساختی صورت گرفته است اما از ظرفیت حداکثری آن تاکنون استفاده نشده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با پیگیری هایی که از طریق مسئولان در سطح ملی و نیز از طریق استاندار مرکزی صورت می گیرد بتوان از ظرفیت حداکثری فرودگاه شهدای اراک بهره برداری کرد و نواقص زیرساختی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل فرودگاه شهدای اراک به پایانه صادراتی بار استان مرکزی

تبدیل فرودگاه شهدای اراک به پایانه صادراتی بار استان مرکزی