مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-10اقتصادي

مشارکت بنیاد مستضعفان در پروژه های اقتصادی و عمرانی


رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به مشارکت این نهاد در اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی در سطح کشور گفت: بنیاد مستضعفان اراضی خود را برای اجرای طرح مسکن در اختیار دولت قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به واگذاری بخشی از اراضی بنیاد به دولت برای ساخت مسکن اظهار کرد: طی یک سال گذشته اراضی این نهاد در اختیار دولت قرار گرفته است تا ساخت مسکن تسهیل شود.

وی با اشاره به کمبود مسکن در استان گیلان و با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این استان نیز اراضی خود را در اختیار مسئولان قرار داده است، افزود: 20 هزار متر مربع از اراضی شرکت عمران مسکن شمال در رشت در اختیار مسئولان گیلان گرفته تا به توسعه در حوزه مسکن و اقتصاد کمک کند.

فتاح محرومیت زدایی در کشور به ویژه استان گیلان را از اولویت های بنیاد عنوان و اضافه کرد: یکی از شهرستان های گیلان به عنوان نقطه هدف انتخاب شده و اقدامات لازم با تلاش مسئولان گیلان برای رفع محرومیت ها با مشارکت بنیاد مستضعفان انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه صدور اسناد بنیاد علوی در استان گیلان ادامه داد: برخی موانع و مشکلات در برای صدور اسناد علوی در سطح کشور و استان وجود داشت که برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بنیاد مستضعفان در پروژه های اقتصادی و عمرانی

مشارکت بنیاد مستضعفان در پروژه های اقتصادی و عمرانی