مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-10اقتصادي

رسانه ها برای رونق صنعت گردشگری در گلستان نقش برجسته دارند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت که خبرنگاران و رسانه ها برای تحقق توسعه صنعت گردشگری در این استان نقش شاخص و برجسته ای دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد ساوری شامگاه پنجشنبه در محل جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از اصحاب رسانه استان گلستان تقاضا داریم در برندسازی و مارکتینگ صنعت گردشگری گلستان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: این استان جزو 10 استان برخوردار از مواهب طبیعی و جز 10 استان محروم از برخورداری از اعتبارات است، به منظور خروج از این روند و حرکت به سمت توسعه گردشگری و اقتصادی، رسانه می تواند نقش پیشرو و بسیار موثری را ایفا کنند.

ساوری ادامه داد: تاکنون در بودجه های ملی به استان توجه جدی نشده است و امیدواریم در فصل بودجه ریزی مسئولان نگاه ویژه ای به گلستان داشته باشید.

وی افزود: مظلومیت خاصی بر چهره استان نشسته است، امیدواریم با نگاه محرومیت زدایی دولت غبار محرومیت از استان غنی و محروم گلستان بزداییم.

ساوری به ضرورت نقش آفرینی فعالان حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه ها برای تحقق توسعه صنعت گردشگری در این استان نقش شاخص و برجسته ای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای رونق صنعت گردشگری در گلستان نقش برجسته دارند

رسانه ها برای رونق صنعت گردشگری در گلستان نقش برجسته دارند