مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:102022-11-10سياسي

وضعیت مرزنشینان خراسان جنوبی مناسب نیست/گلایه از کم کاری ها


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وضعیت مرز نشینان خراسان جنوبی مناسب نیست، گفت: در این موضوع کم کاری و ترک فعل نیز وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی نخعی پنج شنبه شب در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: در لوایح همکاری بسیار خوبی بین قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و دولت وجود دارد که مصداق های متعددی را شامل می شود.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره به تلاش نمایندگان خراسان جنوبی در لایحه شورای های حل اختلاف، ادامه داد: از مدیران دستگاه قضایی خراسان جنوبی در راستای حل مشکلات مردم و همکاری با نمایندگان آنان در مجلس تقدیر و تشکر می کنم.

نخعی با اشاره به اینکه از قاین و سرایان و فردوس و نهبندان و بیرجند و بشرویه و خوسف و… ظرفیت های مختلف از حیث کشاورزی، گردشگری و اقتصادی وجود دارد، گفت: در کنار آن تهدیدهایی نیز وجود دارد که نمونه آن مرز طولانی با افغانستان با توجه به چالش های این همجواری و بودن در مسیر تردد انواع قاچاق از مواد مخدر تا سوخت و… است.

تهدیدهای مرز را تبدیل به فرصت نکردیم وی با تأکید بر اینکه باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: البته ما به واسطه عدم استفاده درست از پتانسیل مرز نتوانسته این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مرزنشینان خراسان جنوبی مناسب نیست/گلایه از کم کاری ها

وضعیت مرزنشینان خراسان جنوبی مناسب نیست/گلایه از کم کاری ها