مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-10سياسي

مهم ترین مشکلاتی که صنعتگران خراسان جنوبی با رییس دستگاه قضا مطرح کردند


معطل ماندن طرح های سرمایه ای به دلیل تعلل های بانکی، کمبود نقدینگی، برگشت ارز حاصل از صادرات و نبود مشوق های مالیاتی، از مهم ترین مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران خراسان جنوبی در دیدار با حجت الاسلام محسنی اژه ای مطرح شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معطل ماندن طرح های سرمایه ای به دلیل تعلل های بانکی، کمبود نقدینگی، برگشت ارز حاصل از صادرات و نبود مشوق های مالیاتی، از مهم ترین مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران خراسان جنوبی در دیدار با حجت الاسلام محسنی اژه ای مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه پای صحبت 2 ساعته صنعتگران نشست و مشکلات آنان را به طور کامل شنید.

محمدحسین زینلی، مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به اشتغال مستقیم 1350 نفر و اشتغال غیرمستقیم 5 هزار نفر در این شرکت، گفت: شرکت کویرتایر 4 هزار و 300 تایر سواری در طول سال تولید می کند؛ به عبارتی، 20 درصد کل تایرهای سواری کشور توسط شرکت کویرتایر تولید می شود.

وی با بیان اینکه شرکت کویرتایر در حوزه مواد و قطعات، پرچمدار بومی سازی است، از اقدامات حمایتی دادگستری استان خراسان جنوبی در راستای قراردادهایی که این شرکت منعقد کرده و در آنها ذی حق بوده، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مشکلاتی که صنعتگران خراسان جنوبی با رییس دستگاه قضا مطرح کردند

مهم ترین مشکلاتی که صنعتگران خراسان جنوبی با رییس دستگاه قضا مطرح کردند