مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-10اقتصادي

بیمه نامه های نوین ویژه شرکت های دانش بنیان صادر می شود


در آیین نامه قانون جهش تولید دانش بنیان به ایجاد ظرفیت محاسبه ریسک و صدور بیمه نامه های نوین به ویژه برای شرکت های دانش بنیان اشاره شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، قانونی که رفع موانع توسعه کسب و کارهای دانش بنیان و خلاق و تزریق توانمندی دانشی و تخصصی نخبگان، سرآمدان علمی، فناوران و کارآفرینان به صنایع مختلف و شتاب دادن به روند توسعه علمی و اقتصادی کشور را هدف قرار داده است.

در آیین نامه های ابلاغ و تصویب شده این قانون به موضوع بیمه نیز پرداخته و سعی شده قوانین تسهیل یابد، همچنین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف به استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و خلاق کرده است.

وزارت امور اقتصادی و دارایی (بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) موظف است نسبت به بازنگری در آیین نامه تخصصی بیمه برای ایجاد ظرفیت محاسبه ریسک و صدور بیمه نامه های نوین به ویژه برای شرکت های دانش بنیان و نوآور ظرف سه ماه اقدامات لازم را انجام دهد.

قانون جهش تولید دانش بنیان که به گفته روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری قانونی فاخر و ملی است؛ که با ایجاد اشتغال، ارتقای تولید دانش بنیان، تأمین امنیت و رفاه عمومی و افزایش تولید ناخالص ملی به شرکت های دانش بنیان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه نامه های نوین ویژه شرکت های دانش بنیان صادر می شود

بیمه نامه های نوین ویژه شرکت های دانش بنیان صادر می شود