مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-10فرهنگي

آغاز اجرای «پرده خانه» و هفته پایانی «دوستان کمدی»


نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه از یکشنبه 15 آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و نمایش «دوستان کمدیی» به هفته پایانی اجرای خود رسید.

- نمایش پرده خانه به کارگردانی گلاب آدینه از یکشنبه 15 آبان در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت و نمایش دوستان کمدیی به هفته پایانی اجرای خود رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اجرای عمومی نمایش پرده خانه به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان 2 هزار مخاطب شده است.

پرده خانه نوشته بهرام بیضایی در روزهای نخست اجرا توانسته نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند و بازخوردهای بسیار مثبتی از اجرا توسط تماشاگران در فضای مجازی منتشر شده است.

این نمایش در هفته نخست اجرا با استقبال تماشاگران مواجه شد و بیش از 2 هزار نفر در روزهای نخست تماشاگر این نمایش شدند.

پرده خانه که مدت زمان آن 150 دقیقه است با آنتراکتی 15 دقیقه ای همراه است و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت21 و در روزهای پایانی هفته ساعت 16 در سالن شماره 2 میزبان مخاطبان می شود.

این نمایش ماحاصل 8 ماه تمرین مداوم گروهی 100 نفره است و اثری است که با پرداختن به مساله آزادی، تلاش زنان سرکوب شده و ستمدیده برای دستیابی به آن را به تصویر کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای «پرده خانه» و هفته پایانی «دوستان کمدی»

آغاز اجرای «پرده خانه» و هفته پایانی «دوستان کمدی»