مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-10اجتماعي

ورود سامانه بارشی به اصفهان از امشب/ بارش ها تا یکشنبه ادامه دارد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی از شامگاه امروز و فعالیت آن در بیشتر مناطق استان تا روز یکشنبه 22 آبان خبرداد.

- ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارشی از شامگاه امروز وارد استان می شود، اظهار داشت: فعالیت این سامانه از فردا جمعه در مناطق غرب استان آغاز می شود و روز شنبه نیز در نیمه شمالی استان ادامه خواهد یافت .

وی به فعال بودن این سامانه بارشی در سطح استان تا روز یکشنبه (22 آبان) اشاره کرد و افزود: بارش باران در شهر اصفهان را از بعد از ظهر جمعه انتظار داریم که به صورت رگبارهای پراکنده تا بامداد و صبح شنبه ادامه می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان این در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان بارش برف دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: بارش های پیش رو در غرب، شمال و جنوب استان مطلوب و در سایر مناطق از شدت کمتری برخوردار است.

هنرمند با بیان اینکه از جمعه تا یکشنبه شرایط ابرناکی در آسمان استان خواهیم داشت، اضافه کرد: احتمال مه آلودگی، وقوع رعد و برق، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی نیمه جنوبی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش دارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به اصفهان از امشب/ بارش ها تا یکشنبه ادامه دارد

ورود سامانه بارشی به اصفهان از امشب/ بارش ها تا یکشنبه ادامه دارد