مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-10اقتصادي

4 هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان امسال بازنشسته می شوند


سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری پیش بینی کرد که تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4 هزار نفر اضافه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نادر قائدی گفت: به طور معمول در مهرماه هرسال همزمان با شروع فصل بازنشستگیِ برخی دستگاه های اجرایی استان تهران، به ویژه آموزش و پرورش، تعداد زیادی از شاغلان این دستگاه ها بازنشسته می شوند که تا ابتدای آبان ماه امسال، تعداد بازنشستگان تحت پوشش این اداره کل به 321 هزار و 59 نفر رسیده است.

وی همچنین پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری، تعداد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران با افزایش حدود 4 هزار نفری به بیش از 325 هزار نفر برسد.

سرپرست اداره کل استان تهران صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به عملکرد دوماهه شهریور و مهرماه 1401 این اداره کل گفت: در این دوره زمانی 7 هزار و 762 مورد مکاتبه مربوط به پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه و 12 خدمت دیگر ثبت و رسیدگی شده است.

وی به دیگر خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران اشاره کرد و افزود: برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه، اصلاح احکام بازنشستگی، محاسبه کسور ایام خدمت غیر رسمی، انعقاد قرارداد خویش فرمایی، استرداد و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان امسال بازنشسته می شوند

4 هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان امسال بازنشسته می شوند