مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-10فرهنگي

خلبانی که ایران مدیون اوست و روایت «در لانه زنبور»


کارگردان نمایش رادیویی «در لانه زنبور» می گوید این اثر درباره کسی است که همه ایرانیانی که امروز در امنیت و آرامش هستند، بدون استثنا مدیون او هستند.

- کارگردان نمایش رادیویی در لانه زنبور می گوید این اثر درباره کسی است که همه ایرانیانی که امروز در امنیت و آرامش هستند، بدون استثنا مدیون او هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: پیامی که این اثر برای سازندگان و مخاطبانش دارد این است که حقیقت مثل خورشید، هیچ وقت پشت ابر نمی ماند.

هر عملی به قول بزرگان، ظاهر و باطنی دارد و باطنش در تاریخ پژواک خواهد داشت.

مثل بمباران پل شناور عراق روی پل اروندرود که باعث آزادسازی خرمشهر شد و اگرچه سال ها از نظرها پنهان ماند اما در نهایت عامل این کار به مردم معرفی شد.

وی درباره شکل گیری ایده نمایش رادیویی در لانه زنبور گفت: مواد خام و اطلاعات این کار از مصاحبه ها و گفتگوهایی که با خلبانان نیروی هوایی در سال های جنگ داشتم، تهیه شد.

پاییر سال 1362 پالایشگاه تهران توسط میراژهای عراقی بمباران شد که بلافاصله پس از این اتفاق، جلسه شورای عالی دفاع با حضور هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

در این جلسه قرار شد ایران عملیاتی به انتقام انجام دهد تا هاشمی رفسنجانی در نمازجمعه آن هفته از تریبون نماز جمعه درباره اش صحبت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلبانی که ایران مدیون اوست و روایت «در لانه زنبور»

خلبانی که ایران مدیون اوست و روایت «در لانه زنبور»