مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-10اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه


 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هشدار زرد مبنی بر بارش باران و برف در سطح استان صادر شده است.

- سونا صرفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این هشدار از اواخر وقت چهارشنبه به دلیل تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه اثر مخاطره این سامانه بارشی را آب گرفتگی معابر، اختلال در تردد، لغزندگی معابر درون شهری و برون شهری، احتمال انسداد برخی مسیرهای روستایی و کوهستانی، کاهش دید به دلیل مه آلودگی است، تصریح کرد: طبق این هشدار شهرستان های زنجان، ارتفاعات طارم، ایجرود، ابهر، ماهنشان، خرم دره، خدابنده و سلطانیه منطقه اثر این مخاطره هستند.

صرفی افزود: با توجه به هشدار جوی زرد، در عبور از مسیرهای کوهستانی احتیاط کرده و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و پوشش مناسب و گرم در سفرهای برون شهری را فراموش نکنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی، هشدار زرد به آگاهی و اقدام در صورت نیاز، احتمال وجود خسارت یا خسارت نقطه ای، نارنجی اقدام ضروری احتمال خسارت گسترده زیاد و هشدار قرمز اقدام فوری و همه جانبه خسارت گسترده اطلاق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه