مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 01:002022-11-09اقتصادي

بدهی بالای سازمان های دولتی به آبفای هرمزگان


سازمان های دولتی با پرداخت بدهی های خود می توانند کمک بزرگی به بهبود وضعیت آب استان کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان ظهر امروز در یک گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: حل برخی از مشکلات حوزه آب در استان نیازمند همراهی و همکاری سایر مجموعه ها است و سازمان های دولتی به عنوان بدهکاران بزرگ به شرکت آب و فاضلاب هرمزگان است.

وی افزود:  سازمان های دولتی به عنوان بدهکاران بزرگ آبفا می توانند با پرداخت بدهی و به موقع قبوض آب کمک بزرگی به آبفا در خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

حمزه پور تصریح کرد: آبفا برای نگهداری تاسیسات، بازسازی شبکه ها و خطوط انتقال، پرداخت حقوق پرسنل و.

پولی از دولت دریافت نمی کند و هزینه های آن از محل درآمد فروش آب تامین می شود که پرداخت به موقع قبوض کمک شایانی به خدمات مطلوب آبفا می کند.

وی با قدردانی از حمایت های استاندار هرمزگان در خصوص الزام ادارات استان به پرداخت هزینه های آب مصرفی گفت: استاندار هرمزگان در این خصوص تاکیدات و دستورات لازم را داده اند.

مدیرعامل آبفا همچنین به حمایت های استاندار هرمزگان در توسعه شبکه ها و خطوط انتقال آب افزود: این حمایت ها باعث شد تا مناطقی از هرمزگان که با تنش آبی مواجه بود در تابستان به آب پایدار دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی بالای سازمان های دولتی به آبفای هرمزگان

بدهی بالای سازمان های دولتی به آبفای هرمزگان