مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-09سياسي

ارائه خدمات کنسولی برای ایرانیان مقیم کانادا و آمریکا در سفارت ایران در کوبا


وزارت امور خارجه اعلام کرد که سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا مجهز به امکانات لازم برای صدور گذرنامه و شناسنامه برای ایرانیان مقیم کانادا شده است.

- وزارت امور خارجه اعلام کرد که سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا مجهز به امکانات لازم برای صدور گذرنامه و شناسنامه برای ایرانیان مقیم کانادا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا عامری، مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشورِ وزارت امور خارجه با اشاره به فراهم شدن امکان صدور گذرنامه و شناسنامه و برخی خدمات کنسولی دیگر برای هموطنان ایرانی مقیم آمریکا و کانادا در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در هاوانا (کوبا) اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که ایرانیان مقیم کانادا برای دریافت خدمات کنسولی مورد نیاز خود خصوصا صدور گذرنامه و شناسنامه داشتند و غالبا به دلیل دوری راه و فقدان نمایندگی کشورمان در کانادا، هزینه های سنگینی را متحمل شده و دچار زحمت و مشقت می شدند، لذا سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوبا مجهز به امکانات لازم برای صدور گذرنامه و شناسنامه برای این هموطنان گردید.

عامری با اشاره به وجود پروازهای متعدد میان شهرهای مختلف کانادا با هاوانا و دیگر شهرهای کوبا گفت، این پروازها دسترسی و امکان مناسبی را برای هموطنان ایرانی جهت سفر به کوبا و دریافت خدمات کنسولی از سفارت ایران در کوبا در سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات کنسولی برای ایرانیان مقیم کانادا و آمریکا در سفارت ایران در کوبا

ارائه خدمات کنسولی برای ایرانیان مقیم کانادا و آمریکا در سفارت ایران در کوبا