مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-09حوادث

ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!


بررسی های ویژه قضایی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این قتل هولناک که فقط با ارسال یک پیامک به فرد غریبه لو رفت و به ماجرایی عجیب و پیچیده تبدیل شد، از نیمه دوم مهر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت که نیروهای گشت کلانتری شهرک مهرگان مشهد برای بررسی ماجرای اختلاف خانوادگی عازم حوزه استحفاظی شدند.

آن ها زن 22 ساله ای را از زیر رگبار مشت و لگد خانواده عزاداری نجات دادند که مدعی بودند زن جوان (عروس خانواده) در مرگ شوهرش نقش داشته است چرا که شوهر 41 ساله این زن چند روز قبل به دلیل مسمومیت شدید با ترکیبات مواد مخدر و مشروبات الکلی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد جان خود را از دست داده بود.

با انتقال این زن جوان به مقر انتظامی، تحقیقات گسترده ای در این باره آغاز و مشخص شد که او با گوشی تلفن پیامی را با عنوان کسی متوجه نمی شود من این بلا را سرش آوردم! برای فرد ناشناسی ارسال کرده است.

متن این پیام که ظن خانواده متوفی را برانگیخته بود، به یک درگیری خانوادگی انجامید و آن ها عروس خانواده را به ارتکاب جنایت متهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!

ابعاد جدید از ماجرای همسرکشی با متادون!