مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:252022-11-09سياسي

وزارت خارجه ایران: از سفر غیرضروری به استرالیا بپرهیزید


وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به احتمال بازداشت خودسرانه و استرداد به دولت های متخاصم، به هموطنان ایرانی توصیه کرد که درباره سفرهای غیرضروری به استرالیا تجدیدنظر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توصیه ای مسافرتی به هموطنان ایرانی سفر به استرالیا را توصیه نکرد.

وزارت امور خارجه در توصیه ای مسافرتی برای سفر به استرالیا به هموطنان و به ویژه دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها توصیه کرده است که به دلیل سوابق موجود در مورد احتمال بازداشت خودسرانه و استرداد به دولت های متخاصم با جمهوری اسلامی ایران بدون هرگونه دلیل موجه، در مورد سفرهای غیرضروری به استرالیا تجدیدنظر کنند.

در این توصیه نامه یادآور شده است: در سال های گذشته مواردی از بازداشت خودسرانه ایرانیان در استرالیا و استرداد به کشورهای ثالث رخ داده است.

در توصیه نامه وزارت خارجه همچنین از هموطنانی که بنا به ضرورت به این کشور سفر می کنند خواسته شده که گذرنامه معتبر و نسخه چاپی روادید صادر شده توسط مقامات استرالیا را  به همراه داشته باشند و در صورتی که نیاز به اقامت بیشتر از مدت تعیین شده در روادید دارند، قبل از اتمام مدت روادید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه ایران: از سفر غیرضروری به استرالیا بپرهیزید

وزارت خارجه ایران: از سفر غیرضروری به استرالیا بپرهیزید