مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 19:552022-11-09سياسي

ضرورت راهبرد تحولی در سازمان بهزیستی


با اعلام اینکه برای همکاران من که کسوت آنان مددکاری است و به این کسوت افتخار می کنند، گفت: به همین دلیل با تاسی به قرآن و ذات الهی و ائمه و پای بندی به خون شهدا و احترام به آنان راهبرد تحولی را اگرچه خیلی سخت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی امروز در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مایه افتخار است که این نشست با رویکرد هم افزایی در سازمان بهزیستی میان نیروهای ستادی و همچنین در شهرستان ها و روستاهای استان جاری و ساری کند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش براساس اخلاص و دغدغه مندی همکاران بهزیستی است، افزود: آنچه که امروز در کشور می بینیم مخاطبان جامعه هدف بهزیستی را تحت پوشش داریم از بهترین های خداوند هستند.

رییس سازمان بهزیستی با اعلام اینکه برای همکاران من که کسوت آنان مددکاری است و به این کسوت افتخار می کنند، گفت: به همین دلیل با تاسی به قرآن و ذات الهی و ائمه و پای بندی به خون شهدا و احترام به آنان راهبرد تحولی را اگرچه خیلی سخت است، خواهیم داشت.

  آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم، اظهار کرد: حضور در جمع مدیران ستادی و استانی بهزیستی که یک نهاد ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راهبرد تحولی در سازمان بهزیستی

ضرورت راهبرد تحولی در سازمان بهزیستی