مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:452022-11-09سياسي

ضرورت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب شهر همدان


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بر ضرورت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب تاکید کرد و گفت: شهرداری همدان باید تدابیری در این راستا بیندیشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اهمیت توجه به حوزه محیط زیست، افزود: با توجه به دخل و تصرف هایی که در طبیعت شکل گرفته، اگر پیوند اکولوژیکی با تمدن ها به درستی مدیریت نشود و بررسی های لازم صورت نپذیرد، قطعاً بشر با چالش های فرار روی بیشتری مواجه خواهد شد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به تغییرات اکوسیستمی و منطقه ای در نقاط مختلف کشور از جمله همدان، اظهار داشت: در زمینه محیط زیست باید از بوم شناسان، دانشمندان و متخصصان امور زیستی و بهداشتی بهره گرفته شود و باید از دانش بیشتر بهره بگیریم تا پیوند اکولوژیکی با تمدن ها را با هم داشته باشیم.

نظری با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام در خصوص زیست محیطی و اکولوژیکی توصیه هایی شده است، افزود: اسلام حیوانات را نفی نمی کند بلکه برای حیات حیوانات نیز حقوق قائل شده است.

این مسئول در ادامه صحبت های خود به جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب نیز اشاره کرد و گفت: اگر این موضوع به درستی مدیریت نشود تعادل اکولوژیستی را به هم خواهد زد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب شهر همدان

ضرورت جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب شهر همدان