مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-09سياسي

ایجاد ظرفیت بازسازی آمبولانس های فرسوده در زنجان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 19 پایگاه اورژانس فرسوده طی یک سال گذشته در استان زنجان بازسازی شده است.

- داریوش تقی لو ظهر امروز (18 آبان ماه) در نشست رییس سازمان اورژانس کشور که با اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سالن همایش های بین المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 3 پایگاه فوریت پزشکی جدید شامل پایگاه های چایرلو، صایین قلعه و اشراق در سطح استان احداث شده است.

وی با اشاره به افتتاح پد بالگرد اورژانس هوایی در سجاس، طارم و ماهنشان، افزود: در حال حاضر از 63 پایگاه موجود در سطح استان، 52 پایگاه، تحت پوشش شبکه بی سیم DMR هستند.

این مسئول از ایجاد ظرفیت بازسازی آمبولانس های فرسوده در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: 19 پایگاه فرسوده طی یک سال گذشته در استان زنجان بازسازی شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به امضای تفاهم نامه با شرکت مخابرات استان مبنی بر دریافت فضای مخابراتی و راه اندازی 6 سایت تکرارکننده DMR در سطح استان بدون پرداخت هزینه، گفت: با راه اندازی این سایت ها، اجرای دکل در پایگاه های جدیدالاحداث در سطح استان از سال 1395 تا کنون، حذف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت بازسازی آمبولانس های فرسوده در زنجان

ایجاد ظرفیت بازسازی آمبولانس های فرسوده در زنجان