مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-09اجتماعي

بازنشستگی 4 هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از صندوق بازنشستگی کشوری، نادر قائدی افزود: به طور معمول در مهرماه هرسال همزمان با شروع فصل بازنشستگی برخی دستگاه های اجرایی استان تهران، - سرپرست اداره کل صندوق بازنشستگی کشوری، استان تهران گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 1401 به تعداد بازنشستگان کشوری تحت پوشش این اداره حدود 4 هزار نفر اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از صندوق بازنشستگی کشوری، نادر قائدی افزود: به طور معمول در مهرماه هرسال همزمان با شروع فصل بازنشستگی برخی دستگاه های اجرایی استان تهران، به ویژه آموزش و پرورش، تعداد زیادی از شاغلان این دستگاه ها بازنشسته می شوند که تا ابتدای آبان ماه امسال، تعداد بازنشستگان تحت پوشش این اداره کل به 321هزار و 59 نفر رسیده است.

وی همچنین پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری، تعداد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در استان تهران با افزایش حدود 4 هزار نفری به بیش از 325 هزار نفر برسد.

سرپرست اداره کل صندوق بازنشستگی کشوری، استان تهران با اشاره به عملکرد دوماهه شهریور و مهرماه 1401 این اداره کل گفت: در این دوره زمانی 7 هزار و 762 مورد مکاتبه مربوط به پرونده های برقراری حقوق بازنشستگی و وظیفه و 12 خدمت دیگر ثبت و رسیدگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشستگی 4 هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان سال

بازنشستگی 4 هزار کارمند دولت در استان تهران تا پایان سال