مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-09اجتماعي

تکلیف پساب خروجی تصفیه خانه کشتارگاه ساوه مشخص شود


شهرداری ساوه خواستار تعیین تکلیف پساب خروجی تصفیه خانه کشتارگاه با نظارت محیط زیست و نظر دستگاه قضایی است.

- ایسنا/مرکزی شهردار ساوه گفت: شهرداری ساوه خواستار تعیین تکلیف پساب خروجی تصفیه خانه کشتارگاه با نظارت محیط زیست و نظر دستگاه قضایی است.

امیررضا یوسفیان چهارشنبه 18 آبانماه 1401 در جریان بازدید دادستان ساوه و جمعی از مسئولان از کشتارگاه شهرداری در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم تامین زیرساخت ها به منظور احداث کشتارگاه صنعتی تاکید کرد و افزود: از آنجاکه در سنوات گذشته جذب اعتبارات ملی مغفول مانده، این شهرستان از یک کشتارگاه صنعتی مدرن محروم است و کشتارگاه موجود نیز با فرسودگی ابنیه، فضای فیزیکی و تاسیسات مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاه با بخار، خون و آب سروکار دارد که هر سه مولفه منجر به فرسایشی شدن ابنیه خواهد شد، اظهار کرد: با این وجود، مرمت و بهسازی فضای فیزیکی و تاسیساتی همواره در دستور کار قرار داشته تا در یک محیط کاملا بهداشتی، گوشت قرمز سالم و بهداشتی تامین شود.

شهردار ساوه خواستار مشارکت بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث کشتارگاه صنعتی در این شهرستان شد و افزود: اعطای تسهیلات ارزان قیمت موجب تقویت انگیزه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری به منظور احداث کشتارگاه صنعتی در خارج از حریم خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف پساب خروجی تصفیه خانه کشتارگاه ساوه مشخص شود

تکلیف پساب خروجی تصفیه خانه کشتارگاه ساوه مشخص شود