مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-09فرهنگي

توزیع 1500 جلد کتاب در 25 کانون مساجد همدان


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: در هفته کتاب و کتابخوانی حدود 1500 جلد کتاب به ارزش 600 میلیون ریال بین 25 کانون در سطح استان توزیع خواهد شد.

- حمیدرضا ناهیدی فرد چهارشنبه 18 آبان ماه در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی با موضوع سواد رسانه ای از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می شود که هماهنگی با کانون های مساجد نیز در این زمینه انجام می شود.

وی مطرح کرد: آنچه که در فضای مجازی اتفاق می افتد اینگونه است که محتوا از سوی رسانه به فرد القا می شود و دستخوش برآیندی قرار می گیریم که آن موضوع از طرف رسانه انتخاب شده است.

ناهیدی فرد با اشاره به اینکه در آستانه سی امین دوره هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم، بیان کرد: برنامه هایی در دو بخش نرم افزاری و حمایت سخت افزاری در نظر گرفته شده است وی ادامه داد: اهداف این فعالیت ها در سال جاری ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، رونق بخشی به کتابخانه های مساجد، احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی و تقویت فعالیت های مردمی در حوزه کتابخوانی است.

ناهیدی فرد با اشاره به اینکه کتابخانه های مساجد یکی از مردمی ترین کتابخانه ها هستند که در حوزه مدیریتی و فعالیتی از پتانسیل مردمی بهره مند می شوند، یادآور شد: در بخش نرم افزاری طرح شنبه های کتاب در زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 جلد کتاب در 25 کانون مساجد همدان

توزیع 1500 جلد کتاب در 25 کانون مساجد همدان