مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-09سياسي

تنها 3 درصد اراضی کشاورزی بهاباد سند کاداستری دارد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد از اجرای طرح رایگان سند دار کردن اراضی کشاورزی روستایی در شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: از مجموع اراضی کشاورزی این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بهاباد، مهدی اقبال پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه حدنگاری شهید سردار سلیمانی این شهرستان اظهار کرد: هویت سازی و مستندسازی و اجرای کامل قانون کاداستر بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های برنامه هفتم توسعه جزو وظایف قانونی دستگاه هاست و باید با جدیت دنبال شود.

وی خواستار مستندسازی مالکیت اراضی کشاورزی ، مدارس هبه ای و اراضی و املاک حوزه آموزش و پرورش و همچنین موقوفات شد و افزود: بی توجهی به این مهم می تواند در آینده مشکلاتی را برای مالکیت این املاک ایجاد کند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد با بیان این که سنددار کردن خانه های روستایی و کاداستر اراضی و املاک روستایی وکشاورزی، تثبیت مالکیت روستاییان است، گفت: این امر مهم سبب می شود روستاییان اطمینان کافی از مالکیت خود بر واحد های مسکونی و ملک تحت تملک داشته باشند.

عضو شورای قضایی استان یزد تصریح کرد: در استان نیز قرارگاه حدنگاری به ریاست استاندار و رییس کل دادگستری و در شهرستان ها با مدیریت فرماندار و رییس دادگستری و همچنین عضویت دستگاه های مرتبط و متولی زمین و املاک تشکیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 3 درصد اراضی کشاورزی بهاباد سند کاداستری دارد

تنها 3 درصد اراضی کشاورزی بهاباد سند کاداستری دارد