مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-09سياسي

هم اندیشی برای اجرای طرح ساماندهی اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح ساماندهی اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه با همکاری دستگاه های مختلف و براساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه لو در دیدار با نماینده معاونت مهندسی، دفاعی و پدافند غیرعامل نزاجا و فرماندهی شمالغرب نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: در طرح ساماندهی اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه، جزییات کامل فضاهای سبز، پارک موزه ها، بخش هایی از  فضا که نیاز به نگهداری و مرمت دارند و قسمت هایی که با رویکرد جدید مسکونی طراحی شده ، مشخص گردیده است.

وی ادامه داد: در این طرح فرایندهای مشارکت و همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان، مدیریت شهری، میراث فرهنگی و ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است.

حمزه لو در ادامه با اشاره به حمایت از تولید و عرضه مسکن برای نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن، گفت: اجرای این طرح با استفاده از اراضی بلااستفاده ارتش زمینه خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروهای مسلح واجد شرایط را فراهم می کند.

گفتنی است در ادامه این دیدار مسائل مربوط با اراضی متعلق به ارتش در شهرهای ارومیه و خوی بررسی شد.

خاطرنشان می شودکه اراضی و مجموعه بناهای پادگان لشکر 64 ارومیه در فهرست آثار ملی ثبت شده و احیای ارزش های فضایی موجود با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی برای اجرای طرح ساماندهی اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه

هم اندیشی برای اجرای طرح ساماندهی اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه