مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-09اقتصادي

ایجاد 38 هزار شغل در کشور توسط شرکت های دانش بنیان


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: امسال 38 هزار فرصت شغلی توسط شرکت های دانش بنیان با بودجه حداقلی در کشور ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خیر الدین پیش از ظهر چهارشنبه در دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران در تالار مرکزی رشت بیان کرد: پارک های علم و فناوری در دنیای فعلی اهمیت و جایگاه ویژه ای در اقتصاد و ارتقا سطح علمی کشورها دارند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با تاکید بر شناسایی موانع پیش روی پژوهشگران گفت: این موانع باید رفع شوند تا مسیر پیوند علم و صنعت هموارتر شود.

وی با اشاره به تجاری سازی پژوهش و فناوری تصریح کرد: بحث تجاری سازی از مواردی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و با یک برنامه ریزی مدون و دقیق اجرایی شود.

خیرالدین با بیان اینکه باید به سنخیت فعالیت شرکت های دانش بنیان با بازار کار و شرایط اقتصادی توجه شود، عنوان کرد: عدم توجه به این مورد موجب افزایش بیکاری شرکت های دانش بنیان در سال های آینده خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با تاکید بر توجه به بحث تجاری حوزه فناوری گفت: باید به بازار کار و اشتغال و بعد تجاری فعالیت های فناوری و نوآوری نیز توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 38 هزار شغل در کشور توسط شرکت های دانش بنیان

ایجاد 38 هزار شغل در کشور توسط شرکت های دانش بنیان