مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-09فرهنگي

«برای ایران» در اصفهان


مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری اصفهان از برگزاری کارگاه ملی طراحی پوستر، تصویرسازی  و کارتون با عنوان «برای ایران» در عمارت تاریخی سعدی اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری اصفهان از برگزاری کارگاه ملی طراحی پوستر، تصویرسازی  و کارتون با عنوان برای ایران در عمارت تاریخی سعدی اصفهان خبر داد.

مجتبی مجلسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این کارگاه با موضوع وطن و وقایع اخیری که در کشور ایجاد شد و با حضور بیش از 150 هنرمند گرافیست، تصویرساز و کارتونیست از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، البرز، خوزستان، فارس، اردبیل، قزوین، تبریز، کرمان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و برخی استان های دیگر برگزار می شود.

او افزود: ایران در آستانه فردا، آشوب، علیه پیشرفت، دیکتاتورهای خیابانی، زن، بردگی، غربگرایی و چادرهای افراشته، محورهای موضوعی کارگاه ملی برای ایران هستند.

مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری اصفهان گفت: اساتید بنام کشور مانند مسعود نجابتی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محمدرضا دوست محمدی به عنوان اساتید این کارگاه حضور خواهند داشت، همچنین مربیانی در طول کارگاه شرکت کنندگان را برای تولیداثر راهنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برای ایران» در اصفهان

«برای ایران» در اصفهان